مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-01حوادث

دستگیری شکارچی پرهیاهوی منطقه «هفتادقله»


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: شکارچی غیر مجازی را که یک بزکوهی را در منطقه شکار ممنوع هفتاد قله شکار کرده و با انتشار فیلمی مقابل دوربین اقدام به خوشحالی کرده بود را دستگیر و سلاح شکاری او را توقیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری علی اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه شکار غیرمجاز در اطراف یکی از روستا های نوبران ساوه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 20 نوبران قرار گرفت.

عیسی آبادی افزود: مأموران انتظامی نوبران، پس از اطمینان از صحت این خبر و هماهنگی با دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی این شهرستان، متهم را پس از شناسایی و در هنگام شکار دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری و یک لاشه بزکوهی از شکارچی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

برخورد قضایی با شکارچی در روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی استان دست به دست شد که در آن یک شکارچی با شکار یک راس بز کوهی در منطقه شکارممنوع هفتاد قله اراک بعنوان زیستگاه این جانور، در مقابل دوربین با خوشحالی به تشریح سلاح شکاری خود می پردازد و در نهایت برای سر بریدن شکار خود درخواست چاقو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی پرهیاهوی منطقه «هفتادقله»

دستگیری شکارچی پرهیاهوی منطقه «هفتادقله»