مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 19:122022-09-01سياسي

قالیباف: هر «ته لنجی» حداقل واردات 20 وانت کالا به کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که به همراه مجمع نمایندگان استان از ظهر امروز در جریان نظارت ستادی خود از استان بوشهر به بندر امام حسن (ع) رفته بود ضمن بازدید از مجموعه نفت فلات قاره با ائمه جمعه و فرمانداران .

- قالیباف: هر ته لنجی حداقل واردات 20 وانت کالا به کشور است رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حتما موضوع تجارت را مورد بررسی قرار داده و حل و فصل خواهیم کرد، ولی موضوع ته لنجی را باید ضابطه مند کنیم؛ وقتی از موضوع ته لنجی صحبت می شود، حداقل در رابطه با 20 وانت بار صحبت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که به همراه مجمع نمایندگان استان از ظهر امروز در جریان نظارت ستادی خود از استان بوشهر به بندر امام حسن (ع) رفته بود ضمن بازدید از مجموعه نفت فلات قاره با ائمه جمعه و فرمانداران این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در این دیدار اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق شد در این ایام، سفری به صورت فشرده به استان بوشهر با مردمانی خونگرم، ولایتمدار و شهادت طلب داشته باشم.

این استان در دوران معاصر و چندین سال اخیر، نماد مبارزه با استعمار و استبداد بوده است و این موضوع را حتی بعد از انقلاب نشان دادند که البته از افتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هر «ته لنجی» حداقل واردات 20 وانت کالا به کشور است

قالیباف: هر «ته لنجی» حداقل واردات 20 وانت کالا به کشور است