مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:322022-09-01اجتماعي

تلاش ها برای زنده گیری پلنگ/ توصیه محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به مردم


مدیر روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور گردشگران و شلوغی منطقه کار را برای تیم زنده گیری پلنگ سخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، هادی سینایی با اشاره به اینکه جست وجو برای پیدا کردن پلنگ همچنان ادامه دارد، گفت: پس از انتشار  فیلم پلنگ در جاده حدفاصل آب معدنی شهرداری سی سخت تا باغات انگور محدوده بندان،  یک تیم تخصصی از محیط زیست استان و خارج از استان به همراه دامپزشک در محدوده مذکور بصورت 24 ساعته در 3 مسیر مختلف با وسایل سمعی و بصری مناسب و به روز مشغول پایش منطقه هستند .

مدیر روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گزارش های تیم حاضر در صحنه  حاکی از امید  به پیدا کردن پلنگ و زنده گیری آن است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پلنگ جانوری اغلب شبگرد بسیار باهوش و زیرک است به دام انداختن این جانور نیازمند فراهم بودن محیط امن و شرایط مناسب است لذا با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت و همزمانی با فصل برداشت انگور، متاسفانه حضور گردشگران و شلوغی منطقه در محدوده مذکور از یک طرف و انتشار این اخبار از سوی دیگر کار را برای همکاران ما سخت کرده است.

سینایی بیان کرد: لذا حمله پلنگ به کشاورز در محددوده باغ کوخدان را نه کامل تایید و نه رد می کنیم تیم تخصصی  در منطقه حضور دارند ،فرضیات و شواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها برای زنده گیری پلنگ/ توصیه محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به مردم

تلاش ها برای زنده گیری پلنگ/ توصیه محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به مردم