مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:022022-09-01سياسي

نامه نماینده های کنگره آمریکا به گروسی درباره ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروهی از قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا درباره ادعا های پادمانی مطرح شده علیه ایران به رافائل گروسی، - چند نماینده کنگره آمریکا طی نامه ای به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از وی خواسته اند پرونده ادعا های پادمانی درباره ایران را مختومه نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروهی از قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا درباره ادعا های پادمانی مطرح شده علیه ایران به رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نامه نوشتند.

این نامه به ا کلاودیا تنی ، عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.

قانونگذاران آمریکایی در این نامه مدعی شده اند رافائل گروسی ممکن است از سوی دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و طرف های دیگر برای مختومه اعلام کردن ادعا های پادمانی درباره ایران تحت فشار قرار بگیرد.

تنی در این نامه مدعی شده است: جو بایدن با عجله نابجا و غیرمسئولانه اش برای بازگشتن به توافق هسته ای شکست خورده با ایران مایل است امنیت ملی ما و اعتبار کل معماری منع اشاعه هسته ای را به مخاطره بیندازد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال های گذشته برخی از ادعا های مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران را مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نماینده های کنگره آمریکا به گروسی درباره ایران

نامه نماینده های کنگره آمریکا به گروسی درباره ایران