مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 17:272022-09-01اقتصادي

نمایشگاه خودرو مشهد (عکس)


بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد از ساعت 16 تا 22 روزهای 9 تا 12 شهریور در محل نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

- نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد نهم شهریورماه رسما فعالیت خود را در حضور جمعی از مدیران استانی آغاز کرد تا خودروسازان داخلی و شرکای خارجی بتوانند محصولات تولیدی خود را در استان خراسان رضوی به نمایش درآورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران این نمایشگاه با حضور 15 شرکت و بیش از 50 مجموعه خودرویی کشور از امروز میزبان طیف گسترده ای از محصولات داخلی و خارجی از خودروهای سواری سبک تا خودروهای کار و تجاری سنگین است.

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد میزبان گروه خودروسازی سایپا و شرکت های تابعه، گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت مدیران خودرو، گروه بهمن، فرداموتورز، مایان، کرمان موتور، کاسپین، آمیکو، آرین دیزل، رخش خودرو  در سه سالن فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز نمایشگاه حضور دارند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه یکی از فعال ترین شرکت های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد است که با محصولاتی نظیر شاهین CVT، کوییک اتوماتیک، آریا اسپرت، آریا CVT، کوییک R و پادرا پلاس به مشهد آمده است.

همچنین نمایش رنگ های متفاوت شاهین از نکات جالب توجه غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خودرو مشهد (عکس)

نمایشگاه خودرو مشهد (عکس)