مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-01حوادث

دستگیری 71 سارق و کشف 36 وسیله نقلیه مردم طی 48 ساعت در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در سطح استان خبرداد و گفت: در اجرای این طرح 48 ساعته، تعداد 33 دستگاه موتور سیکلت و 3دستگاه خودروی مسروقه به ارزش 12 میلیارد ریال کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای برنامه های جامع انتظامی مبنی بر برخورد جدی با سارقان وسائط نقلیه ، طرح مبارزه با سرقت به مدت 48 ساعت توسط یگانهای اجرایی پلیس آگاهی و کلانتریها به اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران تجسس پلیس آگاهی و کلانتری های سطح استان در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری 71 نفر از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت وسایل نقلیه شدند که با دستگیری این متهمان و با توجه اعترافاتشان بالغ بر 102 فقره انواع سرقت کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : از متهمان دستگیر شده تعداد 33دستگاه موتورسیکلت و 3دستگاه خودروی مسروقه و تعدادی قطعات و محتویات داخل خودرو مسروقه به ارزش 12 میلیارد ریال کشف شده است.

سردار جعفری با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش شهروندان ماحصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه مأموران است و این طرح های انتظامی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 71 سارق و کشف 36 وسیله نقلیه مردم طی 48 ساعت در هرمزگان

دستگیری 71 سارق و کشف 36 وسیله نقلیه مردم طی 48 ساعت در هرمزگان