مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-01پزشكي

قلب اهدایی مرد یزدی با اورژانس هوایی برای پیوند به تهران انتقال یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر امیرحسام علیرضایی، با اعلام این خبر افزود: با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها و همکاری واحد های فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی یزد و تهران و سازمان اورژانس کشور، - رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت گفت: قلب جوان 19 ساله ای که دچار مرگ مغزی شده بود با اورژانس هوایی برای پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر امیرحسام علیرضایی، با اعلام این خبر افزود: با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها و همکاری واحد های فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی یزد و تهران و سازمان اورژانس کشور، انتقال هوایی قلب اهدایی و عمل پیوند با موفقیت انجام شد.

وی افزود: اورژانس هوایی روز گذشته برای انتقال قلب هوایی راهی یزد شد تا قلب اهدایی بیمار مرگ مغزی را به تهران منتقل کند و به بیمار نیازمند پیوند زده شود.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت گفت: با رضایت خانواده مرحوم عرفان عبدالعلیان، اعضای این جوان برای نجات جان بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: با این اقدام خدا پسندانه، قلب این ایثارگر در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران به یک مرد 50 ساله پیوند و کبد و دو کلیه وی نیز در یزد نجات بخش جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب اهدایی مرد یزدی با اورژانس هوایی برای پیوند به تهران انتقال یافت

قلب اهدایی مرد یزدی با اورژانس هوایی برای پیوند به تهران انتقال یافت