مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-01اقتصادي

اتحادیه سمساران تهران: مردم دیگر توان مالی خرید کالای دست دوم را هم ندارند


در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت ها میان کالای دست دوم و نو، مردم رو به نگهداری از کالاهای خود آوردند؛ مگر آن که کالای موردنظر معیوب باشد یا بی نهایت فرسوده شود که به بازار سمساری ها و امانت فروشی ها برسد.

- در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت ها میان کالای دست دوم و نو، مردم رو به نگهداری از کالاهای خود آوردند؛ مگر آن که کالای موردنظر معیوب باشد یا بی نهایت فرسوده شود که به بازار سمساری ها و امانت فروشی ها برسد.

رییس اتحادیه سمساری ها و امانت فروشان تهران گفت: یک مسئله مهم این است که بنیه مالی مردم حتی برای خرید کالای دست دوم ضعیف شده و در واقع نقدینگی مردم پایین است؛ به طوری که گاه مردم کالای دست دوم را هم قیمت می گیرند و به دلیل قیمت بالا، از خرید منصرف می شوند.

داود عبداللهی فرد در گفت وگو با ایلنا در خصوص وضعیت بازار سمساری ها اظهار داشت: متاسفانه صنف ما وضعیت خوبی ندارد و به دلیل گرانی کالا، مشکلات زیادی داریم.

زمانی مردم برای جابجایی منزل خودشان رو به معاوضه وسایل می آوردند و کالای دست دوم استفاده می کردند اما در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت ها میان کالای دست دوم و نو، مردم رو به نگهداری از کالاهای خود آوردند؛ مگر آن که کالای موردنظر معیوب باشد یا بی نهایت فرسوده شود که به بازار سمساری ها و امانت فروشی ها برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه سمساران تهران: مردم دیگر توان مالی خرید کالای دست دوم را هم ندارند

اتحادیه سمساران تهران: مردم دیگر توان مالی خرید کالای دست دوم را هم ندارند