مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-01ورزشي

راز خوشحالی اصلاح طلبان و رسانه های معاند از حضور زنان در ورزشگاه


با توجه به حضور زنان در ورزشگاه، موضع گیری اصلاح طلبان و رسانه های معاند حکایت از یکسان بودن مواضع این دو طیف دارد و سؤال این است که چرا ضد انقلاب و اصلاحات در یک مسیر قرار دارند؟ - گروه ویژه فارس: آزادی مشروط ، زنان در آزادی ، چشم آزادی روشن شد ، تلاقی اشک و لبخند ، شهریور آبی آزادی ، دختران آبی در ورزشگاه آزادی و.

این ها بخشی از تیترهای روزنامه های اصلاح طلب در توصیف حضور زنان در استادیوم آزادی است.

این رسانه ها به گونه ای القاء کرده اند که گویی زنان در ایران در شرایط بغرنجی به سر برده و سرکوب می شوند و به همین دلیل حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در جایگاه تماشاگر، مصداق آزادی زنان ایرانی و رهایی از بند است!   نکته قابل تأمل اینجاست که رسانه های معاند ازجمله BBC فارسی، صدای آمریکا، اینترنشنال سعودی، رادیو فردا و.

نیز دقیقاً همین خط خبری را پی گرفتند.

درباره فضاسازی تأمل برانگیز رسانه های اصلاح طلب و هم صدایی این طیف با رسانه های معاند، می توانیم به محورهای زیر اشاره کنیم.

  1: رهبر معظم انقلاب- 5 مرداد 1401- در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور فرمودند: چند سال قبل در یک جمع یک نفر از من پرسید که شما در قضیّهٔ زن در مقابل غرب چه دفاعی دارید؟ من گفتم من دفاع ندارم، من حمله دارم! آن ها باید دفاع کنند، آن ها باید جواب بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز خوشحالی اصلاح طلبان و رسانه های معاند از حضور زنان در ورزشگاه

راز خوشحالی اصلاح طلبان و رسانه های معاند از حضور زنان در ورزشگاه