مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-01اقتصادي

آغاز فعالیت پیمانکار جدید دکه های شارژ کارت اتوبوس شهرکرد از شنبه


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: پیمانکاری که مدیریت باجه ها، فروش کارت و شارژ کارت اتوبوس را برعهده داشت به تعهدات خود عمل نکرده و پیمانکار جدید کار را برعهده گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، تعدادی از مخاطبان از خدمات رسانی اتوبوس های خط حافظ شمالی و همچنین بسته بودن دکه های شارژ کارت های اتوبوس به ویژه در خط معلم شاکی بودند، خبرنگار فارس این موارد را از مسئول مربوطه پیگیری کرده است.

مهرداد میرزاییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تعداد اتوبوس های خط حافظ شمالی همان 7 دستگاه سابق هستند و کمبودی نه تنها در این خط بلکه در هیچ کدام از خطوط حمل ونقل درون شهیر وجود ندارد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: مدت زمان انتظار هر اتوبوس در خط حافظ شمالی در تابستان که پیک مصرف کمتری داریم 12 تا 15 دقیقه است که مستندات خدمت رسانی به موقع اتوبوس ها نیز موجود است.

وی ادامه داد: هر خط با توجه به تعداد ناوگان و جمعیتی که دارد سرفاصله های متفاوتی دارد که معمولاً بین 10 تا 20 دقیقه تقسیم بندی می شود اما از اوایل مهرماه که پیک مصرف بیشتر می شود و نظارت ها آنلاین صورت می گیرد طبق نیاز شهروندان در خطوط فاصله زمانی اتوبوس ها کاهش پیدا می کند و مدت رسیدن اتوبوس تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت پیمانکار جدید دکه های شارژ کارت اتوبوس شهرکرد از شنبه

آغاز فعالیت پیمانکار جدید دکه های شارژ کارت اتوبوس شهرکرد از شنبه