مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-01اقتصادي

بهسازی آزادراه قم-تهران به زودی آغاز می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: در سال جاری برای بهسازی آسفالت آزادراه قم-تهران 80 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که بعد از مطالبه و مناقصه در هفته جاری برای حدود 50 میلیارد تومان آن عملیات اجرایی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حسین زنجیرانی فراهانی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در محورهای شریانی استان قم 90 کیلومتر در طول یک سال گذشته بهسازی انجام شده که 40 کیلومتر آن راه روستایی بوده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، در هفته دولت چند پروژه برای راه های شریانی مورد بهره برداری قرار گرفت که شاخص ترین آن، راه دسترسی نمایشگاه بین المللی استان قم است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه ها نیز بخش عمده آن انجام شده و به زودی به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: در سال جاری برای بهسازی آسفالت آزادراه قم-تهران 80 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که بعد از مطالبه و مناقصه در هفته جاری برای حدود 50 میلیارد تومان آن عملیات اجرایی آغاز می شود.

زنجیرانی فراهانی عنوان کرد: در آزادراه قم- تهران پروژه نصب حفاظ بتنی در دست اقدام است، در این خصوص در سه ماه اخیر 25 کیلومتر گارد وسط جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی آزادراه قم-تهران به زودی آغاز می شود

بهسازی آزادراه قم-تهران به زودی آغاز می شود