مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-01سياسي

شهادت سردار سلیمانی سبب قدرتمندتر شدن جبهه حق در جهان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کردکوی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در یادواره شهدای عقیلی محله شهرستان کردکوی در مسجد سیدی بنی هاشم اظهار کرد: دشمنان اسلام در هر برهه ای از زمان احمق بوده و دست به کارهایی زده که باعث جهانی شدن اسلام شده است.

وی با اشاره به آیه قران کریم درباره شهدا تصریح کرد: همانطور که همه می دانیم خداوند در قران کریم فرموده که شهدا زنده هستند و مسلمانان چه پیروز شوند و یا در راه خدا کشته شوند پیروز واقعی هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بر همین مبنا دشمنان احمق اسلام فکر می کنند که اگر مجاهدین خدا مانند شهدا و یا شهید سلیمانی را به شهادت برسانند یاد و نام انها از ذهن و دل مردم خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان نمی دانند که شهدا مجاهدین واقعی بوده که برای دفاع از اسلام در راه خدا گام برداشته و با شجاعت، شهامت، تقوا و فداکاری و غیره تلاش می کنند تا جبهه حق را تقویت کنند.

گرزین گفت: شهدا بعد از شهادت خود تاریخی و جاودان خواهند شد و شهادت انها باعث تقویت و اقتدار جبهه حق در جهان می شود.

وی بیان کرد: دشمنان در این سالها با توطئه های مختلف تلاش کردند تا شهامت، شهادت، روحیه انقلابی و جهادی را در بین مردم به ویژه جوانان کمرنگ و یا حذف کنند اما انها نمی دانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی سبب قدرتمندتر شدن جبهه حق در جهان شد

شهادت سردار سلیمانی سبب قدرتمندتر شدن جبهه حق در جهان شد