مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-01دانش

ابر اتفاق شگفت انگیز فضایی که به زودی رخ می دهد: برخورد دو سیاه چاله


ما به طور کامل نمی دانیم که چگونه سیاه چاله های کلان جرم تا این اندازه بزرگ می شوند، اگرچه نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد آنها ممکن است به دلیل ادغام سیاه چاله های دوتایی شکل بگیرند.

- ابر اتفاق شگفت انگیز فضایی که به زودی رخ می دهد: برخورد دو سیاه چاله ما به طور کامل نمی دانیم که چگونه سیاه چاله های کلان جرم تا این اندازه بزرگ می شوند، اگرچه نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد آنها ممکن است به دلیل ادغام سیاه چاله های دوتایی شکل بگیرند.

اخترشناسان می گویند اگر نشانه های اولیه ای که یافته ایم درست باشد، ما در آستانه یک رویداد تاریخی هستیم و شاید بتوانیم ظرف سه سال آینده برخورد دو سیاه چاله کلان جرم را مشاهده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاره شناسان بر این باورند که ما ممکن است در آستانه یکی از استثنایی ترین رویدادهای ستاره شناسی مدرن باشیم.

نوسانات در خوانش نور از مرکز کهکشان SDSS J1430+2303 نشان می دهد که یک جفت سیاه چاله کلان جرم یا به عبارتی ابرسیاه چاله با جرم ترکیبی تقریباً 200 میلیون برابر خورشید برای یک رویداد برخورد عظیم به سمت یکدیگر در حال حرکت هستند.

تماشای زنده یک برخورد سهمگین نجومی اگر دانشمندان داده ها را به درستی تفسیر کرده باشند، این برخورد می تواند در کنار اولین تصویر از یک سیاه چاله که توسط تلسکوپ افق رویداد(EHT)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر اتفاق شگفت انگیز فضایی که به زودی رخ می دهد: برخورد دو سیاه چاله

ابر اتفاق شگفت انگیز فضایی که به زودی رخ می دهد: برخورد دو سیاه چاله