مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-01سياسي

میزبانی مصلای امام خمینی(ره) از نمایشگاه «سلام» و اجتماع بزرگ اربعینی ها


در آستانه اربعین حسینی و همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی ها، نمایشگاهی با هدف عرضه کالاهای فرهنگی خانواده و ملزومات سفر اربعین از دیروز در طبقه اول شبستان شرقی مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده و تا 14 شهریور ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در نمایشگاه کالای فرهنگی که با عنوان سلام برگزار می شود، انواع پوشاک ویژه همه اعضای خانواده، کتیبه ها و اقلام فرهنگی، لوازم سفر آسان و هدایای فرهنگی مرتبط با راهپیمایی اربعین عرضه خواهد شد.

طرح نذر حجاب، آموزش رایگان عربی و .

از بخش های جنبی این نمایشگاه است.

امروز پنج شنبه 10 شهریورماه، از ساعت 17:30 تا 20 آیین بدرقه خادمان و زائران راهپیمایی جهانی اربعین در صحن مرکزی مصلای تهران برپا می شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه سلام هر روز از ساعت 17 تا 22 است واین نمایشگاه روز جمعه از ساعت 15، میزبان همه علاقه مندان خواهد بود.

 ورودی های 6 و 7 در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره 1 در خیابان شهید بهشتی جهت ورود عموم به نمایشگاه در نظر گرفته شده وهمانند گذشته ایستگاه مترو شهید بهشتی نیز آماده خدمت رسانی است.

در ایّام برگزاری نمایشگاه پارکینگ خیابان شهید بهشتی، پارکینگ های شماره 6 و 7 در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ عمومی شهید نقدی در مجموعه چهل سرا نیز برای خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مصلای امام خمینی(ره) از نمایشگاه «سلام» و اجتماع بزرگ اربعینی ها

میزبانی مصلای امام خمینی(ره) از نمایشگاه «سلام» و اجتماع بزرگ اربعینی ها