مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-01سياسي

آغاز مرحله دوم لایروبی رودخانه های رشت/افزایش ظرفیت کارخانه کودآلی


رییس شورای شهر رشت با اشاره به اتمام مرحله نخست لایروبی رودخانه های رشت گفت: از پانزدهم شهریورماه، مرحله دوم لایروبی رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت توسط شهرداری رشت آغاز می شود.

- محمد حسین واثق کارگرنیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت عزم خود را به منظور رفع مشکلات به کار گرفته است، اظهار کرد: زباله های انباشت شده در سراوان که ناشی از یک تصمیم اشتباه در سی وچند سال پیش است، یکی از مشکلات بزرگی است که به شورای ششم به ارث رسیده و در این راستا با توجه به پیگیری های به عمل آمده، برای سومین بار مناقصه بهسازی لندفیل سراوان انجام و شهرداری رشت پس از تعیین پیمانکار نسبت به طی مراحل حقوقی عقد قرارداد اقدام خواهد کرد.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت سیستم پردازش و افزایش کارخانه کودآلی خبر داد و گفت: در این بخش هم با هماهنگی های انجام شده با استانداری گیلان، مراتب در دست پیگیری است و برآوردهای ریالی و فنی انجام شده است.

  وی با بیان اینکه تکمیل سوله های کارخانه کودآلی نیز در دست اقدام است، افزود: جهت تکمیل روند پردازش به افزایش سوله در کارخانه کودآلی نیاز مبرم وجود داشت که در این راستا برای سوله های A و B در موضوع ساخت اتاقک برق، تکمیل کانال های هدایت شیرابه، سیستم اطفای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم لایروبی رودخانه های رشت/افزایش ظرفیت کارخانه کودآلی

آغاز مرحله دوم لایروبی رودخانه های رشت/افزایش ظرفیت کارخانه کودآلی