مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-01سياسي

75 مرکز اورژانس اجتماعی جدید در کشور اضافه می شود


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به رونمایی از نخستین تمبر اورژانس اجتماعی 123 کشور، گفت: از مهمترین برنامه های آینده ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت است تا در آینده 75 مرکز اورژانس اجتماعی دیگر اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد نصیری شب گذشته در مراسم رونمایی از نخستین تمبر اورژانس اجتماعی 123 کشور در این شهرستان، اظهار کرد: آزاری و دیگر بخش ها وارد می شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر سازمان بهزیستی در همه شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت در کشور پایگاه اورژانس اجتماعی دارد، گفت: اورژانس اجتماعی به بیش از 5 هزار و 429 نفر در این موضوع خدمات ارائه می کند.

نصیری با اشاره به فعالیت چهار مرکز اروژانس اجتماعی در مازندران، یادآور شد: از مهمترین برنامه های آینده سازمان بهزیستی ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت است تا در آینده نزدیک 75 مرکز اورژانس اجتماعی دیگر در کشور ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه در سه ماه نخست امسال بیش از 70 هزار مداخله مؤثر از بین بیش از 250 هزار تماس به اورژانس اجتماعی داشتیم، گفت: این تماس ها منجر به اعزام گروه های سیار و مداخله مثبت شد همچنین از دیگر برنامه های سازمان بهزیستی در سال جاری، کامل کردن حلقه اورژانس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 مرکز اورژانس اجتماعی جدید در کشور اضافه می شود

75 مرکز اورژانس اجتماعی جدید در کشور اضافه می شود