مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 22:422022-08-31بين الملل

پدافند هوایی سوریه با اهدافی متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرد


لحظاتی پس از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب، منابع محلی سوریه گزارش دادند که پدافند هوایی این کشور با اهدافی متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی سوریه، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از شنیده شدن صدای چند انفجار در استان دمشق خبر دادند.

شبکه الاخباریه نقاطی را در دمشق هدف حمله قرار داد ه اند.

لحظاتی بعد، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن تأیید این حمله، گزارش داد که پدافند هوایی این کشور توانسته تعدادی از موشک ها را ساقط کند.

شبکه المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود در سوریه گزارش داد که پدافند هوایی سوریه با چهار موشک در جنوب دمشق مقابله کرده است.

براساس این گزارش، مقابله با موشک ها در نزدیکی جاده فرودگاه بین المللی دمشق، بزرگراه دمشق-درعا و اطراف شهر الکسوه واقع در جنوب استان دمشق صورت گرفته است.

  ).

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای و غربی آن از گروه های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می جنگند، حمایت می کنند.

ارتش سوریه تاکنون بارها محموله های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی سوریه با اهدافی متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرد

پدافند هوایی سوریه با اهدافی متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرد