مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 22:372022-08-31سياسي

هیئت عالی رتبه ارتش هند از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئت 19 نفره متشکل از مقامات عالیرتبه ارتش هند و دانشجویان دانشگاه دفاع ملی ارتش هند به سرپرستی سرلشکر راجش موگه در ترکیب تور مطالعاتی و در راستای توسعه همکاری های علمی و پژوهشی دوجانبه، - مقامات عالی رتبه ارتش هند از دانشگاه عالی دفاع ملی کشورمان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئت 19 نفره متشکل از مقامات عالیرتبه ارتش هند و دانشجویان دانشگاه دفاع ملی ارتش هند به سرپرستی سرلشکر راجش موگه در ترکیب تور مطالعاتی و در راستای توسعه همکاری های علمی و پژوهشی دوجانبه، روز دوشنبه (7 شهریورماه 1401) از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کردند.

در بدو ورود هیئت مذکور بعد از ادای احترام به جایگاه شهدای گمنام دانشگاه، توسط رییس دانشگاه سردار اسماعیل احمدی مقدم مورد استقبال قرار گرفتند و به ساختمان هیئت رییسه دانشگاه راهنمایی و رییس هیئت مذکور با ریاست دانشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

در این ملاقات سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی ضمن خیر مقدم به هیئت مذکور، بر توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی و درباره ساختار آموزشی و پژوهشی دانشگاه توضیحاتی ارائه و زمینه های مشترک همکاری تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت عالی رتبه ارتش هند از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کردند

هیئت عالی رتبه ارتش هند از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کردند