مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 21:072022-08-31سياسي

فرمانده دانشگاه شهید ستاری: از پیشرفته ترین روش های آموزش و تجهیزات استفاده می کنیم


از پیشرفته ترین روش های آموزش تجهیزات و فناوری های مدرن و نظریه های علمی برای آموزش دانشجویان در دانشگاه شهید ستاری بهره می بریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای هیئت نظامی نیروی هوایی جمهوری تاسیس شده است، تصریح کرد: این دانشگاه دوره های آموزشی گوناگون مربوط به نیروی هوایی ارتش را در اختیار دانشجویان و افسران در طول مدت خدمتشان قرار می دهد.

وی افزود: مأموریت اصلی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری آموزش دانشجویان در زمینه توانی ها و قابلیت های هوایی و فضایی و نقش آن در اقتدار ملی است.

علاوه بر این برنامه های دانشگاه عمدتا بر دانش و توانایی های مورد نیاز جهت توسعه بکارگیری فرماندهی و حمایت قدرت هوایی و فضایی در بالا ترین سطح متمرکز شده است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری تصریح کرد: این برنامه ها همچنین در بر طرف ساختن نیاز های نیروی هوایی ارتش در حوزه های دانشی، مهارتی، نگرشی و در زمینه های گوناگون از جمله علمی، فنی و مدیریتی تاکید می کند و از سوی دیگر دانشگاه به تحقیق و تفحص در حوزه های مختلف علمی از قبیل هوا فضا، برق، رایانه، هوانوردی و .

می پردازد.

وی با اشاره به اینکه امروزه با استفاده از آخرین تغییرات علم و فناوری این دانشگاه از پیشرفته ترین روش های آموزش تجهیزات و فناوری های مدرن و نظریه های علمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده دانشگاه شهید ستاری: از پیشرفته ترین روش های آموزش و تجهیزات استفاده می کنیم

فرمانده دانشگاه شهید ستاری: از پیشرفته ترین روش های آموزش و تجهیزات استفاده می کنیم