مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 18:422022-08-31سياسي

استقبال از تعمیق و گسترش همکاری های دوجانبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دکتر سید محمد هاشمی، - دکتر سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تعمیق روابط و همکاری های دوجانبه با کشور برونیی با حاجی اسماعیل عبدالمناپ، سفیر برونیی در ایران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دکتر سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تعمیق روابط و همکاری های دوجانبه با کشور برونیی با حاجی اسماعیل عبدالمناپ، سفیر برونیی در ایران دیدار و گفت وگو کرد.

سید محمد هاشمی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمد گویی، گفت: دیدارهای دوجانبه می تواند مقدمه ی آغاز فصل جدیدی از همکاری ها و تعاملات دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و کشور برونیی باشد چرا که ایران و برونیی اشتراکات و ظرفیت های فرهنگی متعددی دارند که زمینه ساز توسعه روابط و همکاری های دوجانبه است.

معاون وزیر ارشاد در ادامه با اشاره به نگرش دو کشور به تعمیق روابط دوجانبه تاکید کرد: تاکید ما بر تعمیق روابط بین ایران و برونیی در دوره جدید است که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از تعمیق و گسترش همکاری های دوجانبه

استقبال از تعمیق و گسترش همکاری های دوجانبه