مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 17:572022-08-31سياسي

وزیر ارشاد: جایگاه ممتاز گیلان در ادوار تاریخی ایران


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گیلان در تمامی دوره های تاریخی ایران می درخشد، گفت: گیلان توانسته در تمام موقعیت های تاریخی جایگاه ممتازی را به خود اختصاص دهد و ظهور میرزا جنگل یکی از این نمونه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در اجلاسیه تهران در سالن همایش های برج میلاد تهران با بیان اینکه میرزا کوچک خان جنگلی یکی از نام آوران سرزمین ماست، اظهار کرد: گیلان در تمامی دوره های تاریخی ایران می درخشند و اندیشمندان، شعرا و علمای بسیاری را در خود پرورانده است.

  وی با اشاره به تاریخ پر عظمت گیلان بیان کرد: این خطه همچنان به عنوان خطه ای کم نظیر در تاریخ کشور می درخشد، چندی پیش یکی از بزرگترین شعرای گیلان را از دست دادیم و در فراغت سایه گریستیم.

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گیلان توانسته در تمام موقعیت های تاریخی جایگاه ممتازی را به خود اختصاص دهد، افزود: متأسفانه در خصوص شخصیت چ قیام میرزا کوچک خان حق مطلب ادا نشده در حالی که در یک موقعیت تاریخی خاص توانسته منشأ اقدامات بسیار بزرگ و بی بدیلی باشد.

  اسماعیلی با بیان اینکه شهید میرزا کوچک خان در شرایط بغرنج تاریخی ایران ظهور کرد، گفت: امروز ما درکی از آن احوالات ناخوش وان برهه حساسی که نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: جایگاه ممتاز گیلان در ادوار تاریخی ایران

وزیر ارشاد: جایگاه ممتاز گیلان در ادوار تاریخی ایران