مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 17:322022-08-31اقتصادي

مشارکت 800 میلیارد تومانی خیرین در احداث راه های مواصلاتی


معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: خیرین راه و ترابری تاکنون 800 میلیارد تومان به راه سازی روستایی و رفع نقاط حادثه خیز کمک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، خداداد مقبلی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ظهر امروز در حاشیه افتتاح میدان ترگل بادرود اظهار کرد: راه محور توسعه هر منطقه محسوب می شود و هر فعالیتی که بخواهد در زمینه های مختلف گردشگری، صنعت، معدن، کشاورزی و … صورت بگیرد و توسعه ای را به شهرستانی هدیه دهد، نیازمند زیرساختی به نام راه است.

وی افزود: میدان ترگل بادرود که یکی از نقاط حادثه خیز این منطقه به حساب می رفت که از طرف آزادراه کاشان به سمت اصفهان با مشارکت شهرداری بادرود و اداره کل راهداری استان اصفهان به بهره برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل  جاده ای کشور گفت: متأسفانه سالانه جمعیت زیادی براثر تصادف جان خود را از دست می دهند یا سلامتی آنها به خطر می افتد و اجرای چنین پروژه هایی برای حفظ جان و سلامتی انسان ها ارزشمند است، ما وظیفه داریم برای ایمنی جاده ها و رفع نقاط حادثه خیز تلاش و کوششی ویژه ای داشته باشیم.

 مقبلی تصریح کرد: در سال های اخیر انجمن خیرین راه و ترابری در کشور راه اندازی و نمایندگی آنها در استان ها فعال شده است و با دعوت از خیرین و توضیحات کامل مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 800 میلیارد تومانی خیرین در احداث راه های مواصلاتی

مشارکت 800 میلیارد تومانی خیرین در احداث راه های مواصلاتی