مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 17:222022-08-31اقتصادي

روایت انبار غله ای که یکباره سالن ورزشی شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به تبدیل کاربری انبار غله استان به فضای ورزشی در سال 90 اشاره کرد و گفت: در همان برهه زمانی مسؤولان وقت اداره کل ورزش و جوانان به صورت ناگهانی با ارائه سند مالکیت اداره متبوع اظهار کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:  بیش از 300 هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده که بزرگترین عملیات لجستیکی و حمل و نقل در سطح استان بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: این میزان گندم در قالب 36 هزار محموله از 120 هزار گندمکار توسط 35 مرکز ملکی، کارخانجات آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تعاونی های روستایی طی یک سال گذشته انجام شده است.

وی همچنین از خرید تضمینی بیش از 750 تن دانه های روغنی کلزا و گلرنگ به ارزش 15 میلیارد تومان در یک سال گذشته افزود: تامین، پیگیری و جذب 25 هزار تن گندم خارجی و کیفی برای اختلاط و ارتقای سطح کیفی آرد تولیدی کارخانجات آرد نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط غله است.

زمانی تصریح کرد: تامین گندم مورد نیاز استان های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، قزوین، خراسان رضوی و کرمان از طریق حمل و نقل ریلی و جاده ای به میزان تقریبی 18 هزار تن و خرید گندم در فصل جدید بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت انبار غله ای که یکباره سالن ورزشی شد

روایت انبار غله ای که یکباره سالن ورزشی شد