مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 17:172022-08-31اجتماعي

سفر به عراق عادی شد


اعزام کاروان های زیارتی از مرزهای زمینی و هوایی عراق به حالت قبل برگشته و کاروان های زمینی از صبح امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه) پس از بازگشایی مرزهای خاکی، - اعزام کاروان های زیارتی از مرزهای زمینی و هوایی عراق به حالت قبل برگشته و کاروان های زمینی از صبح امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه) پس از بازگشایی مرزهای خاکی، اعزام ها را از سرگرفته اند.

اعزام زمینی کاروان های زیارتی عراق که در پی ناآرامی های عراق از شامگاه دوشنبه متوقف شده بود، همزمان با بازگشایی مرزها از سرگرفته شد.

  حمیدرضا محمدی ـ مدیرکل نظارت عتبات سازمان حج و زیارت ـ به ایسنا خبر داد: اعزام کاروان های زیارتی از مرزهای زمینی و هوایی عراق به حالت قبل برگشته و کاروان های زمینی از صبح امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه) پس از بازگشایی مرزهای خاکی، اعزام ها را از سرگرفته اند.

  اعزام کاروان های زیارتی از ایران به عراق از عصر روز دوشنبه هفتم شهریورماه، همزمان با ناآرامی ها و تحولات داخلی این کشور و با بسته شدن مرزهای هوایی و زمینی، متوقف شده بود که پس از گذشت 24 ساعت، نخست مرزهای هوایی باز شد و در ادامه، از صبح روز چهارشنبه نهم شهریورماه 1401 مرزهای زمینی ایران و عراق باز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به عراق عادی شد

سفر به عراق عادی شد