مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-31بين الملل

تداوم بدبیاری ماکرون؛ شروع اعتصابات سراسری بخش حمل و نقل


رسانه ها از شروع اعتصاب های سراسری توسط کارگران حمل و نقل و خدمات عمومی در فرانسه و مختل شدن شرایط زندگی در این کشور اروپایی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه ها روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکردند که  کارگران بخش حمل و نقل و خدمات عمومی در سراسر کرونا خود را براز از سرگیری فعالیت های تجاری آماده می کند.

اتحادیه سی جی تی از کارکنان خدمات عمومی، کارمندان و مقامات مختلف شهری و منطقه ای، مسکن و خدمات شهری و شرکت های فشار آورده تا در اعتصاب ماه سپتامبر مشارکت کنند.

این اتحادیه اعلام کرده که هدف این اعتراضات خاتمه دادن  به کاهش مشاغل و افزایش دستکم 10 درصدی شمار کارمندان دولتی است.

اتحادیه سی جی تی به دنبال حداقل دستمزد 1997 دلار است و از دولت می خواهد که طرح امانوئل ماکرون رییس جمهور و الیزابت بورن نخست وزیر فرانسه را برای افزایش سن بازنشستگی از 60 سال به 64 سال لغو کند.

این دور اعتراض ها در حالی شکل می گیرد مردم فرانسه نگران کاهش سطح زندگی به دلیل افزایش هزینه ها به ویژه در زمینه انرژی هستند.

قیمت مواد غذایی، انرژی و سوخت در فرانسه که از قبل هم تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته بود  پس از جنگ اوکراین و روسیه به سرعت افزایش یافته و انتظار می رود که موج گرما و خشکسالی باعث افزایش قیمت ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بدبیاری ماکرون؛ شروع اعتصابات سراسری بخش حمل و نقل

تداوم بدبیاری ماکرون؛ شروع اعتصابات سراسری بخش حمل و نقل