مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-31حوادث

میلیاردی که برای هیجان سرقت می کرد


جوان میلیاردر که به خاطر هیجان و شهرت با خودروی گران قیمتش به سرقت می رفت، زن میانسالی که به بهانه ماساژ با دو همدستش از مشتری ها اخاذی می کرد و سارق گاوصندوق خانه ها از جمله متهمانی بودند که در پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس پایتخت بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری ها 822 سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اکثر سارقان سابقه دار هستند و در این میان 25 باند سرقت، زورگیری و قاپ زنی شناسایی و منهدم شدند، عنوان داشت: در این مرحله از طرح رعد 161 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و هزار و 45 فقره سرقت کشف شده است؛ همچنین 1849 فقره اموال مسروقه به ارزش 43 میلیارد تومان کشف شده که بخشی از این اموال به مال باختگان تحویل شد.

رؤیاهای عجیب سارق ثروتمند رستوران ارثیه پدری، ماشین مدل بالا و وضع مالی خوب هم نتوانست هیجان را به زندگی سارق جوان برگرداند و به همین دلیل تصمیم گرفت که سرقت کند.

فردی با این وضع مالی خوب چرا سارق شد؟ لبخندی می زند و می گوید یک روز دلم می خواست در طرح رعد جلوی دوربین ها بیایم و خبرنگاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیاردی که برای هیجان سرقت می کرد

میلیاردی که برای هیجان سرقت می کرد