مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 15:122022-08-31سياسي

افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس+10 همزمان با ایام اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی در ارتباط با نحوه خدمات رسانی دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی (پلیس+10) همزمان با پیش رو بودن اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: - مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع)، ساعت کاری دفاتر پلیس +10 را افزایش داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی در ارتباط با نحوه خدمات رسانی دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی (پلیس+10) همزمان با پیش رو بودن اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک هزار و 100 دفتر خدمات الکترونیکی انتظامی در سراسر کشور در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم عزیز ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) تدابیر خاصی برای ارائه خدمات رسانی به متقاضیان درنظر گرفته شده که افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس +10 یکی از این تدابیر در راستای تسهیل در ارائه خدمات رسانی است.

این مقام انتظامی ادامه داد: طی روز های عادی دفاتر پلیس +10 از ساعت 8 صبح تا پایان وقت اداری پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند؛ با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین ارائه خدمات را تا ساعت 18 در تمام دفاتر سراسر کشور افزایش داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس+10 همزمان با ایام اربعین

افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس+10 همزمان با ایام اربعین