مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 14:272022-08-31پزشكي

ادامه مرگ های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ پیش بینی افزایش مبتلایان و مرگ و میرها


رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش جانباختگان کرونا در استان خبر داد و گفت: کرونا دو خانواده دیگر را داغدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد یزدان پناه از افزایش مرگ بیماران کرونایی در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت دو بیمار جان خود را از دست دادند و طی 48 ساعت 5 مرگ ناشی از کرونا داشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار و 146 نفر رسید.

  وی عنوان کرد: هم اکنون 64 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که17 نفر مبتلای قطعی و 6 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19در کهگیلویه و بویراحمد 98هزار 373نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش های انجام شده دراستان طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: از 207 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های استان که شامل تست های پی سی آر ورپید تست است 23 درصد موارد مثبت بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می شود طی روز های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مرگ های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ پیش بینی افزایش مبتلایان و مرگ و میرها

ادامه مرگ های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ پیش بینی افزایش مبتلایان و مرگ و میرها