مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:372022-08-31اقتصادي

تورم ماه مرداد «2 درصد» اعلام شد


رییس جمهور تأکید کرد که همه دستگاه های اجرایی و نهاد های اقتصادی ضمن کنترل هزینه های خود، با همه توان برنامه های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به ویژه در کالا های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آقای رییسی تشکیل شد و در این نشست، گزارشی درباره روند کاهشی تورم ماهانه در کشور به ویژه مهار رشد قیمت اقلام خوراکی در مرداد، بیان شد.

بر اساس این گزارش، تورم مرداد، 2 درصد اعلام شد که در مقایسه با ماه های گذشته، کاهش محسوسی داشته است.

رییسی در این نشست با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم، تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و نهاد های اقتصادی، ضمن کنترل هزینه های خود، با همه توان برنامه های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به ویژه در کالا های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.

همچنین در این نشست، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارشی از نتیجه کارهای خود در زمینه تولید و عرضه انواع خودرو در داخل کشور ارائه داد.

بر اساس این گزارش، به همت صنعتگران داخلی، میزان عرضه خودرو بدون نقص قطعه، در 5 ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد فزاینده ای یافته و صنعت خودروی کشور توانسته است با تکیه بر توان و ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم ماه مرداد «2 درصد» اعلام شد

تورم ماه مرداد «2 درصد» اعلام شد