مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:422022-08-31اقتصادي

امسال عملیات احداث 45 کیلومتر پروژه راهسازی در سیستان و بلوچستان آغاز شد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون سه پروژه جدید راه سازی در قالب 45 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در حوزه تحت پوشش این اداره کل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی پارسی در جلسه بررسی وضعیت پروژه های راهسازی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: این پروژه ها راهسازی در محورهای زابل زاهدان، زابل زهک و مسیر کوهستانی و صعب العبور روتک آغاز گردیده است.

  معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای تکمیل و اجرای این طرح ها افزون بر 450 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم در تحقق توسعه پایدار ایجاد زیرساخت های مناسب حمل و نقل است، گفت: با توجه به اینکه ساخت بزرگراه نقش مهمی در توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان دارد و تحقق آن منجر به بهبود اقتصاد، افزایش رفاه مردم و کاهش تصادفات در این استان می شود این اداره کل تلاش نموده است با وجود تنگناهای مالی تمام پروژه های راهسازی را در استان فعال نگه دارد بطوری که با وجود بدهی افزون بر 500 میلیارد تومانی به پیمانکاران استان هم اینک به کارگاه راهسازی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال عملیات احداث 45 کیلومتر پروژه راهسازی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

امسال عملیات احداث 45 کیلومتر پروژه راهسازی در سیستان و بلوچستان آغاز شد