مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:422022-08-31سياسي

بخش خصوصی 35 درصد نظام سلامت استان یزد را اداره می کند


معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت حمایت و تقویت بخش خصوصی برای توسعه پایدار استان، گفت: در حال حاضر 35 درصد نظام سلامت استان یزد توسط بخش خصوصی اداره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی صبح امروز در آیین افتتاحیه ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت استان که با حضور محمدمهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور و جمعی از مسئولان ارشد حوزه بهداشت و سلامت برگزار شد، اظهار کرد: یزد قطب سلامت کشور است و خوشبختانه پزشکان متخصص این استان حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: امروز 35 درصد سلامت استان توسط بخش خصوصی اداره می شود که قطعا این عدد در سال های آینده با افتتاح مراکز در دست ساخت افزایش خواهد یافت.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به پرداخت های به روز مطالبات مراکز درمانی و داروخانه ها توسط بیمه سلامت گفت: این اقدام قابل تحسین بوده و توقع ما از سازمان های دیگر بیمه گر هم این استکه در این زمینه ورود کرده تا شاهد کاهش مشکلات در این زمینه باشیم تا بخش عظیمی از این موانعی که بر سر راه بخش سلامت قرار دارد مرتفع شود.

  عزیزی با اشاره به ایجاد زیر ساخت برای راه اندازی مرکز داده ها این سازمان تصریح کرد: از نگاه مثبت بیمه سلامت کشور به این موضوع تشکر میکنم و ما هم در استان هر چه از دستمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی 35 درصد نظام سلامت استان یزد را اداره می کند

بخش خصوصی 35 درصد نظام سلامت استان یزد را اداره می کند