مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:472022-08-31پزشكي

معجزه درمان سرطان؛ رویا یا واقعیت؟


رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیماری سرطان ترسناک نیست، توضیحاتی درباره موضوعاتی که اخیرا درخصوص معجزه درمان سرطان مطرح شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمداسماعیل اکبری در گفت وگو با ایسنا، درباره سرطان ها و حوزه تخصصی فعالیت خود، گفت: 40 درصد سرطان ها قابل پیشگیری بوده و 40 درصد هم قابل علاج و درمان هستند و تنها 20 درصد از بیماران مبتلا به سرطان با این بیماری جان خود را از دست می دهند.

باید برای این درصد هم کاری کنیم که بتوانند زنده بمانند و پزشکان به خوبی آگاهاند که این اقدامات را به خوبی انجام دهند؛ بنابراین ترس از سرطان ترس بیهوده ای است.

بنده معتقدم سرطان یک مخلوق هوشمند خداوند است که هرگز از بین نمی رود زیرا با روش های هوشمندانه ای که بلد است همیشه بقا خواهد داشت و ساختار پزشکی باید بلد باشد با آن مقابله کند.

سرطان ترسناک نیست وی با اشاره به اینکه مباحث ایمنی زایی در زمینه سرطان ها تعارف است، تاکید کرد: مگر واکسن برای کرونا کشف نشد؟ پس چرا کرونا هنوز وجود دارد؟ این در حالی است که کرونا یک ویروس است و سرطان بسیار بسیار پیچیده تر است.

این سخنان اصلا به معنای این نیست که نباید واکسن کرونا تزریق کنیم چون واکسن واقعا به ما کمک کرده است اما اینکه فکر کنیم راه حل 100 درصدی حل مشکل است، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه درمان سرطان؛ رویا یا واقعیت؟

معجزه درمان سرطان؛ رویا یا واقعیت؟