مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:172022-08-31سياسي

رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به پرونده حادثه دلخراش بهرمان رفسنجان


رییس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده حادثه دلخراش بهرمان رفسنجان که به قتل ده نفر انجامید، خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع این حادثه تاکنون رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار دادگستری استان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: مقرر شد که روند رسیدگی به پرونده قتل در بهرمان براساس تفکیک موردنظر انجام شود زیرا در این پرونده قتل چهار شهروند ایرانی و شش  تبعه افغانستانی مطرح است.

وی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت در استان کرمان راه اندازی شده است و مقرر است در فصل برداشت محصولات کشاورزی از ظرفیت های این قرارگاه هر چه بیشتر استفاده شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد:در پنج ماهه نخست امسال 268 پرونده به حوزه قضایی صفاییه وارد و 223 پرونده معادل 83.

21 درصد رسیدگی شده است.

وی با اشاره به این مطلب که میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در این حوزه قضایی 41 روز است، افزود: در حال حاضر 93 درصد ابلاغ های این بخش به صورت الکترونیک انجام می شود.

حمیدی ضمن بیان این مطلب که شاخصه های مورد نظر در بازرسی ها در بخش صفاییه به صورت کامل اجرایی می شود، عنوان کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به پرونده حادثه دلخراش بهرمان رفسنجان

رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به پرونده حادثه دلخراش بهرمان رفسنجان