مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 00:472022-08-30سياسي

روایت داماد ترامپ از نحوه اخراج «جان بولتون»


داماد رییس جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه جان بولتون از نظر دونالد ترامپ یک دیوانه بود، ماجرای عزل وی از سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید را روایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در کتابی به نام کاوشی در تاریخ: خاطراتی از کاخ سفید که از دوران حضورش در کاخ سفید منتشر کرده، به روایت ماجرای عزل جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید پرداخت.

بولتون در دولت دولت جورج بوش پسر به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل فعالیت داشت و در دولت ترامپ نیز مدتی به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید مشغول به کار بود.

کوشنر در فصل 35 این کتاب تحت عنوان دشمنی در آستین ابتدا توضیح می دهد که در ماه می سال 2019 بعد از اینکه ترامپ مکزیک را به اعمال تعرفه های گمرکی بالا تهدید کرد، دولت مکزیکو سیتی نیز سخت گیری ها در مرز با آمریکا را افزایش داد و مانع ورود مهاجران غیرقانونی به خاک ایالات متحده شد.

وی با اشاره به تماس خود با مارسلو ابرارد وزیر خارجه مکزیک، می نویسد: به او گفتم که قانون اول من در کار کردن با ترامپ این است که باید او را فعالانه در جریان اقدامات خود قرار دهید.

چون در غیر این صورت، او احساس می کند که هیچ کاری انجام نمی شود و خودش زمام امور را در دست می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت داماد ترامپ از نحوه اخراج «جان بولتون»

روایت داماد ترامپ از نحوه اخراج «جان بولتون»