مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 21:172022-08-30سياسي

برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور کشور های فرامنطقه ای نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئت اعزامی دانشگاه دفاع ملی جمهوری هندوستان به سرپرستی سرلشکر رادش موقه، امروز سه شنبه (8 شهریور) با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، - امیر سیاری گفت: امنیت منطقه می تواند توسط خود کشور های منطقه از جمله کشور های قدرتمندی نظیر ایران و هند تامین شود و نیازی به حضور کشور های فرامنطقه ای نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئت اعزامی دانشگاه دفاع ملی جمهوری هندوستان به سرپرستی سرلشکر رادش موقه، امروز سه شنبه (8 شهریور) با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفتگو کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اهمیت موقعیت و ویژگی های ژئوپلتیکی دو کشور ایران و هندوستان، گفت: نقاط اشتراک در علایق ژئوپلتیکی دو کشور مواردی از جمله همکاری های متقابل منطقه ای، مدیریت بستر و زیر بستر اقیانوس هند، محیط زیست دریایی، مقابله با تروریسم دریایی، دزدی دریایی و قاچاق دریایی، عدم نفوذ قدرت های فرامنطقه ای، امنیت انرژی و موارد متعدد دیگر است که می تواند زمینه همکاری های دوجانبه را گسترش دهد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی های خاص اقیانوس هند تصریح کرد: 20 درصد از کل آب های کره زمین متعلق به اقیانوس هند است و 37 کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور کشور های فرامنطقه ای نداریم

برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور کشور های فرامنطقه ای نداریم