مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 20:222022-08-30اقتصادي

بهره‎ برداری از بیش از 8 کیلومتر سیستم روشنایی در نقاط مه گیر استان اردبیل


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از بهره برداری 8/5 کیلومتر سیستم روشنایی در مقاطع مه گیر استان در هفته دولت امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، آیدین هاشمی در مراسم بهره برداری از این طرح ها در محور اردبیل- سرچم افزود: با تلاش راهداران این میزان روشنایی در تقاطع فرودگاه اردبیل و محور اردبیل سرچم محدوده گردنه کجل ایجاد و با اعتبار 18 میلیارد تومان افتتاح و تقدیم مردم شریف شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 188 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل مجهز به سیستم روشنایی است، تصریح کرد: با در نظر گرفتن طول راه های دارای سیستم روشنایی نسبت به طول راه های تحت نظارت بدون محاسبه راه های روستایی، استان اردبیل به لحاظ مجهز بودن راه ها به سیستم روشنایی رتبه 9 را در بین استان های کشور را دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل همچنین از ایجاد سیستم روشنایی به صورت نقطه ای در 28 نقطه از محورهای پرحادثه و مه گیر استان خبر داد و گفت: ارتقای ایمنی راه های ارتباطی ایجاد روشنایی نگهداری سیستم روشنایی رفع، هزار و200 متر کابل کشی بین پایه های روشنایی انجام و 800 عدد فیوز، ترانس، استاتر و لامپ سدیمی تعمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره‎ برداری از بیش از 8 کیلومتر سیستم روشنایی در نقاط مه گیر استان اردبیل

بهره‎ برداری از بیش از 8 کیلومتر سیستم روشنایی در نقاط مه گیر استان اردبیل