مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 17:572022-08-30بين الملل

به بهانه حمایت و حفاظت از پلنگ زخمی سی سخت/چند نکته مهم برای حفظ حیات وحش دنا


فعال اجتماعی سی سخت می گوید؛ ذخیره گاه جهانی زیست کره دنا با این همه خصوصیات منحصر به فرد از ابزار آلات و سیستم های نوین به روز دنیا بی بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پس از مشاهده شدن پلنگ نظیر عقاب طلایی، شاهین، کمر کولی کوچک و بزرگ، این منطقه را به لحاظ تنوع جانوری به منطقه ای منحصر به فرد بدل کرده است.

 فعال اجتماعی دنا گفت: ذخیره گاه جهانی زیست کره دنا با این همه خصوصیات منحصر به فرد از  ابزار آلات و سیستم های نوین به روز دنیا بی بهره است و به نظر می رسد نسبت به بقیه زیست کره ها از این تجهیزات و وسایل نقلیه بی بهره است که این امر می تواند آسیب های دراز مدت و خسارات جبران ناپذیری در پی داشته باشد که می طلبد نیازهای این زیست کره به مسئولین کشوری محیط زیست رسانده شود تا برای تهیه آنها اقدامی جدی انجام گیرد.

در خصوص فرهنگ سازی در حفظ زیست کره دنا و حیات وحش گفت: هر چند که تا به امروز فرهنگ سازی هایی در خصوص حیات وحش و زیست کره دنا انجام شده ولی می طلبد این فرهنگ سازیها  از طریق رسانه ها و صدا و سیما در ابعاد مختلفی انجام گیرد تا مردم بیشتر آگاه شوند و از قوانین اطلاع پیدا کنند و حتی با نصب تابلوهایی در گلوگاه های ورودی انسان ها به کوه نصب شود و قوانین در دید آنها قرار گیرد تا کمک بیشتری به محیط زیست انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه حمایت و حفاظت از پلنگ زخمی سی سخت/چند نکته مهم برای حفظ حیات وحش دنا

به بهانه حمایت و حفاظت از پلنگ زخمی سی سخت/چند نکته مهم برای حفظ حیات وحش دنا