مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 17:572022-08-30اقتصادي

بیش از 8 هزار حلقه چاه غیر مجاز در اصفهان مسدود شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از پر و مسدود شدن بیش از 8 هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به توقیف 4 هزار و 231 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان، اظهار داشت: از سال 1384 تا کنون 8 هزار و 220 حلقه چاه غیرمجاز در این استان پرو مسلوب المنفعه شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، 230 حلقه چاه غیرمجاز پر شده است، افزود: از سال 1396 تاکنون 4 هزار کنتور حجمی هوشمند الکترومغناطیس بر روی چاه های کشاورزی، صنعت و خدمات دولتی نصب شده است.

ساسانی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده شاهد صرفه جویی حدود 228 میلیون مترمکعب در منابع آب زیرزمینی بودیم، گفت: در راستای چاره اندیشی برای کنترل اُفت و کسری مخزن در آبخوان ها، در سال 1384، برنامه های خود در زمینه بهبود وضعیت منابع آب زیرزمینی را آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطر نشان کرد: مرکز سامانه 3848 یکی از راه های ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت آب منطقه ای اصفهان است و مردم می توانند در سراسر استان از طریق تماس با این سامانه، در تمام طول شبانه روز، گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی، کف شکنی غیرمجاز چاه، بهره برداری از چاه های فاقد پروانه را مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8 هزار حلقه چاه غیر مجاز در اصفهان مسدود شد

بیش از 8 هزار حلقه چاه غیر مجاز در اصفهان مسدود شد