مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 16:322022-08-30حوادث

جان باختن 5 نفر در 2 تصادف جاده ای در محورهای مواصلاتی اصفهان


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع 2 تصادف در 2 محور مواصلاتی شرقی و شمالی اصفهان که منجر به جان باختن 5 نفر شد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت 23 و 50 دقیقه شب گذشته مأموران پلیس راه نطنز در پی اعلام  مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک حادثه رانندگی در محور اصفهان_کاشان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس که در این مسیر در حال تردد بوده به طور ناگهانی با گاردریل کنار جاده برخورد و پس از آن بر اثر ضربه شدید وارده به وسط جاده برگشته و با یک دستگاه خودروی لکسوز تصادف می کند و به دلیل ریخته شدن بنزین از باک خودرو دچار آتش سوزی می شود.

  زارع با بیان اینکه تا زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی خودروی مذکور کاملاً در آتش سوخته بود، گفت: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به نوع حادثه رخ داده هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده و کارشناسان در حال  بررسی آن هستند و متعاقباً اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 5 نفر در 2 تصادف جاده ای در محورهای مواصلاتی اصفهان

جان باختن 5 نفر در 2 تصادف جاده ای در محورهای مواصلاتی اصفهان