مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-30اقتصادي

اختیار توسعه شهرک های صنعتی تا 300 هکتار به استان ها داده شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به امکان توسعه واحدهای صنعتی با رعایت نکات زیست محیطی مبنی بر اصلاح ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام منتهی به هفته دولت امسال 715 پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از 25 هزار میلیارد تومان آماده شد که غالباً با مشارکت بخش خصوصی بود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری مطلوب اقتصادی در شهرستان قدس، افزود: ساماندهی لکه های صنعتی یکی از اقدامات خوبی بود که اخیرا از دولت اخذ مجوز شد تا 38 لکه صنعتی در سطح استان تهران در قالب شهرک صنعتی خصوصی ساماندهی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بیان کرد: این ساماندهی باعث می شود تا واحدهای تولیدی و صنعتی از بیشترین خدمات دولتی بهره مند شوند و عموما پروانه های واحدهای لکه های صنعتی صنفی است که به تبع عدم پروانه صنعتی باعث بروز مشکلاتی چون قدرت پایین خرید در بورس و محدودیت در ثبت سفارش و صادرات دارد.

عسگری با اشاره به مصوبه اصلاح ضوابط استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری، گفت: پیش از این ممنوعیت توسعه واحدها وجود داشت اما حال مشروط به رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیار توسعه شهرک های صنعتی تا 300 هکتار به استان ها داده شد

اختیار توسعه شهرک های صنعتی تا 300 هکتار به استان ها داده شد