مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:422022-08-30سياسي

ماحصل مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری تقویت رابطه ملت با دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت که با حضور جمعی از مسوولان در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان والامقام، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است که نام و یادشان برای همیشه در تاریخ کشور جاودان می ماند.

  زیویار اظهار داشت: مسیر زندگی این شهیدان بزرگوار همواره در جوار انسان های صالح همچون امام خمینی(ره) سپری شده و آمیخته با مبارزه برای دین و رسیدن به اهداف نظام و انقلاب است و تلاش های آنان در راه تربیت نسل های بعدی انقلاب بسیار اثرگذار بود.

  وی ادامه داد: هفته دولت یادآور شهادت مردان انقلابی و خدمتگزاران نظام اسلامی است و سرشار از معنا و الگوی مناسب انسان سازی به شمار می رود.

  نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: مسئولیت پذیری و مردم داری از بارزترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود و لازم است همه خدمتگزاران به مردم با الگو قرار دادن این شهیدان والامقام، در انجام وظایف احساس مسئولیت کرده و مولفه های شخصیتی آنان را تبیین کنند.

زیویار خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت و اطلاع رسانی آنها به مردم است به نوعی کارنامه دولتمردان در انجام خدمات در قبال مردم و نظام به شمار می رود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماحصل مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری تقویت رابطه ملت با دولت است

ماحصل مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری تقویت رابطه ملت با دولت است