مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:172022-08-30سياسي

خاطرات «شهید رجایی» به آمریکای لاتین رسید


در سالروز شهادت شهید رجایی، نخستین کتاب خاطرات و زندگی شهید محمدعلی رجایی ویژه مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در سالروز شهادت شهید رجایی، نخستین کتاب خاطرات و زندگی شهید محمدعلی رجایی ویژه مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی منتشر شد.

   کتاب فرزند ملت به کوشش و همکاری مشترک انتشارات راه یار و انتشارات بین المللی (اسپانیولی) فانوس دریایی با هدف آشنا کردن مخاطبان اسپانیایی زبان با سبک زندگی این رییس جمهور شهید تهیه و در اختیار مخاطبان اسپانیایی زبان آمریکای لاتین قرار گرفته است.

این اثر به کوشش سیدعباس موسوی از منابع فارسی جمع آوری و پس از به روزرسانی به زبان اسپانیولی ترجمه شده است و پس از ویراستاری توسط خانم انخلیا ماریا روخاس از کشور کلمبیا و سیدسعید شاهمرادی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

کتاب فرزند ملت که در 172 صفحه تنظیم شده است، به خاطراتی از شهید رجایی در محیط خانه و خانواده، کار، تلاش ها و مجاهدت های وی در دوران زندان، خاطرات دوران معلمی، خصوصیات شخصیتی، سبک زندگی ساده و بی آلایش، نامه ها و سخنرانی های وی می پردازد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات «شهید رجایی» به آمریکای لاتین رسید

خاطرات «شهید رجایی» به آمریکای لاتین رسید