مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:122022-08-30سياسي

متکی: دولت بداند مردم با عملکردش او را قضاوت می کنند


رییس هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: دولت باید بداند که مردم با عملکردها دولت ها را قضاوت می کنند و کارآمدی مدیران یکی از مهم ترین مولفه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، منوچهر متکی در سخنانی در همایش روز کارمند که از سوی جامعه اسلامی کارمندان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه کارمندی بخش های قابل توجهی از خدمتگزاری را بر دوش دارد و از طرفی کارمندان در همه دوره های حکمرانی و در تمامی کشورها بار سنگین رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات جامعه را در چارچوب تصمیم گیری ها به عهده دارند.

متکی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی هر کارگزاری یک انگیزه اعتقادی دارد که با به کارگیری آن وظایفش را به نحو احسن انجام می دهد که برآمده از مبانی نظام و براساس اعتقادات مذهبی اوست و این دو در کنار هم کارسازی لازم را دارند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم در این برهه از زمان کاری را به سرانجام رساند که در چهل سال گذشته باید به آن توجه می شد و آن اصلاح ساختار اقتصادی با شروع از حوزه یارانه ها بود که بسیار کار سنگین و طاقت فرسایی است.

متکی افزود: در شرایطی که جهش قیمت ها به وجود می آید حتماً باید مطالعه صورت گرفته باشد که فاصله این جهش قیمت با درآمد و دریافتی کارمندان و آحاد جامعه تناسب داشته باشد، از این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: دولت بداند مردم با عملکردش او را قضاوت می کنند

متکی: دولت بداند مردم با عملکردش او را قضاوت می کنند