مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:022022-08-30ورزشي

پیشتازی ذوب آهن در لیگ برتر دو و میدانی


مرحله دوم لیگ برتر دو میدانی با پیشتازی ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دومین مرحله از بیست و شسمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که در پایان آن ذوب آهن اصفهان کهن ترین باشگاه دو و میدانی کشورمان با 381 امتیاز پیشتاز شد و تیم های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با 380 امتیاز و نفت تهران با 255 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این مرحله که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، دونده های ذوب آهن در روز نخست 4 عنوان اولی، یک عنوان دومی و یک عنوان سومی را از آن خود کردند.

در پرتاب وزنه مهدی صابری اول شد و دیگر ورزشکار ذوب آهن مرتضی ناظمی در جای دوم ایستاد، در 400 متر سجاد هاشمی زودتر از رقیبان به خط پایان رسید و امیر زمان پور دونده خوش آتیه ذوب آهن در 5 هزار متر اول شد.

در پرش 3 گام حمیدرضا کیا اول شد و در همین ماده مجتبی زاهدی دیگر دونده ذوب آهن در جای سوم قرار گرفت؛ در ماده 110 متر با مانع نیز دو دونده ذوب آهن مهدی پیرجهان و رضا بحرینی سوم و چهارم شدند.

در این دوره از مسابقات 220 ورزشکار از تیم های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، عماد تهران، زنیت گیلان، گل گهر سیرجان، شهرداری شیراز، عقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی ذوب آهن در لیگ برتر دو و میدانی

پیشتازی ذوب آهن در لیگ برتر دو و میدانی