مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-30اقتصادي

افتتاح مرکز پیش بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی زنجان


مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 140 میلیون ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان افتتاح شد.

پرویز خالقی، فرماندار زنجان در این آیین با تاکید بر اهمیت اطلاعات هواشناسی اظهار کرد: اطلاعات هواشناسی نقش مهمی در مدیریت کلان ایفا می کند.

همچنین مدیر کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اثربخشی راه اندازی مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی در اطلاع رسانی ها افزود: وجود این مرکز در صحت و سرعت صدور پیش بینی های هواشناسی نقش مهمی دارد.

 این پروژه در مساحت 90 متر مربع و با اعتبار 10 میلیارد و 140 میلیون ریال که 4 میلیارد و 8 میلیون تومان آن از اعتبارات استانی و 5 میلیارد و 300 میلیون آن از اعتبارات ملی تامین شده است عملیاتی شده است.

شایان ذکر است، از جمله مزایای مرکز پیش بینی و مدیریت بحران جدید اداره کل هواشناسی استان می توان به افزایش مساحت به بیش از دو برابر فضای مرکز قبلی، امکان پایش دقیق تر شرایط جوی و بررسی بهتر مدل های هواشناسی به سبب وجود سامانه ویدیو وال 220 اینچ، امکان ارائه گزارش های بصری برای عموم مردم با استفاده از مانتیور لمسی 86 اینچ و نرم افزار ویژه گزارش هواشناسی و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز پیش بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی زنجان

افتتاح مرکز پیش بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی زنجان