مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-30حوادث

کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق در محور بروجن_خانمیرزا


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال و کشف یک محموله میوه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر امان اللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس آگاهی شهرستان خانمیرزا با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک دستگاه لیفتراک مارک تویوتا فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

امان اللهی به کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس در حین کنترل محور بروجن-لردگان تعداد یک دستگاه خودرو اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسایی و با هماهنگی قضایی متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو  تعداد 106 کارتن میوه آووکادو خارجی فاقد مدارک و مجوز قانونی کشف شد که ضمن تشکیل پرونده خودروی توقیفی با دستور مقام قضایی به انبار اموال تملیکی انتقال دلالت و اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق در محور بروجن_خانمیرزا

کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق در محور بروجن_خانمیرزا