مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-30اقتصادي

تولید آلومینیا با عیار بالا از سنگ معدن موجود در کشور


سنگ معدن بوکسیت کم عیار در معادن ما به وفور وجود دارد در این راستا یکی از شرکت های تولید آلومینا با همکاری چینی ها از بوکسیت کم عیار، پودر آلومینا با عیار بالا تولید می کند و بدین ترتیب وابستگی به خارج کشور در تولید این فلز و همچنین ارزبری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تورج زارع مدیر عامل شرکت تولید کننده آلومینا در مراسم بازدید اصحاب رسانه از کارخانه تولید آلومینا، اظهار داشت: برنامه ما در سال جاری تولید 250 هزار تن آلومینا است، تا پایان مرداد امسال 166 هزار تن تولید هیدرات داشته ایم که تقریبا معادل 97 هزار تن تولید آلومینا است.

  وی در مورد چالش های تامین برق صنایع، گفت: با چالش برق از خرداد سال جاری مواجه هستیم و هنوز هم این مساله به صورت کامل حل نشده است و نمی توانیم از ظرفیت برق به طور کامل استفاده کنیم.

  مدیرعامل این شرکت تولید آلومینا بیان داشت: در بخش تولید آلومینیوم تا پایان مرداد امسال حدود 15 هزار تن فلز آلومینیوم تولید شده است که امیدواریم در نیمه دوم سال تولید افزایش یابد اگرچه در زمستان نیز با مشکل تامین گاز برای تولید بخش آلومینا مواجه خواهیم بود.

  * چالش های تامین برق در صنعت زارع گفت: با توجه به محدودیت های مصرف برق در بخش تولید آلومینیوم، باید 10 درصد کاهش مصرف برق داشته باشیم و با توجه به کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آلومینیا با عیار بالا از سنگ معدن موجود در کشور

تولید آلومینیا با عیار بالا از سنگ معدن موجود در کشور