مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:322022-08-30سياسي

500 نفر دیگر به ظرفیت دستیاری پزشکی اضافه می شود


طبق تصمیم اتخاذ شده در نشست کمیسیون اصل نود با وزیر بهداشت، 500 نفر دیگر به ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون دستیاری پزشکی در سال جاری و آینده اضافه می شود.

- حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل نود مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این جلسه موضوع افزایش ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون دستیاری پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین بنا شد تا کمیته ای مشترک متشکل از دو نفر از اعضای کمیسیون اصل 90 و کارشناسان و دو نفر از معاونت آموزشی وزارت بهداشت که یکی از آنها شخص معاون آموزشی وزیر است و کارشناسان آن وزارتخانه مدل مشخصی را برای افزایش ظرفیت ایجادشده در آزمون دستیاری پزشکی تهیه و پیش از اعلام اسامی پذیرفته شدگان دستیاری پزشکی ارائه کنند.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا علاوه بر افزایش ظرفیتی که پیش از این برای پذیرفته شدگان در آزمون دستیاری پزشکی در نظر گرفته شده، به ظرفیت پذیرفته شدگان به تعداد 500 نفر دیگر افزایش پیدا کند که این 500 نفر از شرکت کنندگان بومی هر استان خواهند بود که در دانشگاه های منطقه خود پذیرش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 نفر دیگر به ظرفیت دستیاری پزشکی اضافه می شود

500 نفر دیگر به ظرفیت دستیاری پزشکی اضافه می شود