مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:372022-08-30اقتصادي

طرح گاز رسانی به گلخانه های شهرستان پیشوا افتتاح شد


همزمان با هفته دولت، طرح گاز رسانی به گلخانه های شهرستان پیشوا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با هفته دولت، طرح گاز رسانی به گلخانه های شهرستان پیشوا صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم اظهار کرد: این طرح در روستاهای معین آباد و قلعه سین از توابع بخش مرکزی شهرستان پیشوا اجرا شده و با بهره برداری از آن بخش مهمی از نیاز کشاورزان و گلخانه داران به گاز برای ایجاد گرمایش در فصول سرد سال برطرف می شود.

وی افزود: این طرح از 15 هزار متر لوله گذاری برخوردار است که از این میزان 13 هزار متر مربوط به طول شبکه و 2 هزار متر مربوط به خطوط تغذیه است که با یک ایستگاه T.

B.

S  گاز را به مناطق مختلف ارسال می کند.

تاجیک نوری هزینه اجرای این طرح را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: گازرسانی به گلخانه های پیشوا، هزینه های تولید را کاهش داده و زمینه را برای توسعه فعالیت های کشاورزی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار فراهم می کند.

وی با بیان این که شهرستان پیشوا با دارا بودن بیش از یکهزار و 400 هکتار گلخانه، قطب تولید محصولات گلخانه ای استان تهران است تصریح کرد: توسعه کشت گلخانه ای و حرکت به سمت کشاورزی نوین و همراهی با شرکت های دانش بنیان به منظور تحقق فرمایشات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گاز رسانی به گلخانه های شهرستان پیشوا افتتاح شد

طرح گاز رسانی به گلخانه های شهرستان پیشوا افتتاح شد