مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-30سياسي

حسینی: جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجهیزات دفاعی بی نیاز از بیگانگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت دفاعی برپا شده است، - معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه اگر امروز کشور از تهاجم دشمن مصون مانده به خاطر مجاهدت های نیرو های مسلح است گفت: قدرت دفاعی به بلوغی رسیده که کشور را در زمینه تولید و تامین محصولات دفاعی بی نیاز از بیگانگان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت دفاعی برپا شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه نشان دهنده انجام کار های بسیار ارزشمند در راستای دفاع از تمامیت ارضی و حفاظت از کشور است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد های دفاعی تجلی تحقق دانش بنیان است، گفت: فناوری، نوآوری ها، ابتکارات و خلاقیت های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می تواند به بخش های دیگر کشور و صنایع نیز منتقل شود.

حسینی گفت: مشاهده انواع و اقسام سامانه های پدافندی، رادارها، موشک و انواع پهپاد ها بیانگر تلاش و کوشش بی وقفه دست اندرکاران صنعت دفاعی است که برای عزت و اقتدار کشور تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجهیزات دفاعی بی نیاز از بیگانگان است

حسینی: جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجهیزات دفاعی بی نیاز از بیگانگان است